Bröllop x 3



Fredag: bröllopsfotografering. Lördag: bröllopsfotografering. Söndag: planering inför kommande bröllopsfotografering. I helgen lånar jag med andra ord hela min själ åt bröllop. Det ska bli otroligt kul! Jag älskar att stå bakom kameran och jag älskar att sitta framför photoshop. Men det är mycket slit, gråt och frustration bakom många av mina bilder. Jag har höga krav på mig själv och en klar ambition: Jag vill bli en bra fotograf. Riktigt bra. Och för att bli det, krävs tusentals timmar bakom kameran och datorn. Men det är det värt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad roligt att läsa om din ambition och din vilja! Och att det är mycket slit, gråt och frustration också...för just så är det ju! Allt är inte guld som glimmar bara för att man älskar det!



Det jag tycker är viktigt är också att hitta sin egen stil och veta vad man gillar och hur man ska få det dit man gillar!

Jag tycker du har en stil som är speciell och jag gillar den! Och dina bilder på brudparet är jättefina!

2009-11-23 @ 12:12:55
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0