Bildspel från hemsidan


Kommentarer
Postat av: Anneli - A'la Foto

De två första är helt underbara! Och de få jag hann se var också fina! Personligen gillar jag inte sånt där jag inte får se på bilderna så länge jag vill och inte kan njuta av dem och bläddra som jag vill så jag kunde tyvärr inte se alla bilder men som sagt, de jag såg är fantastiskt fina!



ha en skön helg!

2010-04-09 @ 01:44:24
URL: http://alafoto.se/blogg
Postat av: C A Y D E N

Hejhej! grymt fin blogg! :D Allt fint med dig idag då? :)

2010-04-10 @ 12:05:34
URL: http://caydens.blogg.se/
Postat av: Maria

Anneli: tack så mycket! Jag håller med dig om att det är bättre att kunna välja själv hur länge man vill se bilderna. Har bara inte hittat något bra galleri att lägga in på hemsidan. Du kanske har några tips?



CAYDEN: Tack, tyvärr är jag sjuk men är på bättringsvägen!

2010-04-10 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0