Band Of Horses och en liten olycka

Konserten igår var oöverträfflig. Min bästa konsertupplevelse någonsin! Självklart längst fram.
Om jag ska rangordna kvällens upplevelser blir det så här:

1. Band Of Horses konserten!
2. Anders gick rakt in i en fönsterruta på Trädgårn. Jag och Gonzo garvade hela resan hem över den dramatiska olyckan ;o)
3. Mötet med Tyler Ramsey, som spelar i bandet. Också förband. Anders skojade frisk om askhimlen och att de skulle ro hem till Amerika eller nåt???

Jag kommer antagligen alltid att referera till Band of Horses konserten på Trädgårn 2010.

Snart är det dags för barnfotografering. Ska fota för Småtufft idag. Lägger upp bilder ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0