Johanna & Kristin



Nu är jag äntligen klar med Kristin och Johannas bilder. Har haft ett litet "andningshål" på en vecka då jag "bara" har kunnat sitta och redigera bilder. Det är kul, men det tar tid. Imorgon kör jag igen. Då är det bröllopsfotografering och på söndag ska jag fota barn, onsdag barn och sen bröllop igen! Och så fortsätter det hela sommaren. Vi är också på väg att flytta från vår lägenhet. Det blev radhus och vi är väldigt nöjda med beslutet. En härlig uteplats och studio/kontor i källaren. Har fått massa inspiration härifrån. Glöm inte att kolla in hennes underbara bilder. Jodie Otte är en fantastisk barnfotograf.

Kommentarer
Postat av: Fotograf MissJeni

Ja, du har så rätt. Vi fotografer måste hjälpa varandra att synas och framför allt veta om att det finns andra fotografer i närheten som man kan rekomendera ifall man själv är uppbokad.



Vilka fina bilder! Du verkar ha fullt upp framöver! Imorgon har jag mitt första bröllop för säsongen det ska bli himla roligt :D

2010-06-04 @ 07:30:08
URL: http://jeni.blogg.se/
Postat av: Maria

Ditt inlägg var ju så bra! Ska göra ett liknande framöver, hoppas du kan hitta några tips då.

Lycka till imorgon! Ska bli kul att se dina bilder. Jag skickade länkar senast igår till en tjej i Stockholm. Jag skulle så gärna vilja ta jobbet själv, men tyvärr var det för lång resväg den helgen.

2010-06-04 @ 07:58:10
URL: http://mariawingfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0