Tacksamhet....

Sitter på mitt kontor. Mitt alldeles egna kontor, som jag tillsammans med en vän byggt upp från grunden. Jag har gått ner kraftigt i tid på särskolan för att kunna ägna mig helhjärtat åt att fotografera. Att ta beslutet var inte särskilt svårt då jag haft ett tufft år och lärt mig vad som är viktigast i livet. Under 2011 har jag inte kunnat ta lika många uppdrag. Det har varit en sorg att tacka nej till så många jobb, men samtidigt en lycka att ni inte har glömt mig ;o)
Jag känner mig så lyckligt lottad och tacksam att jag får ägna mig åt det jag älskar. Att sitta på jobbet och känna att jag aldrig vill att arbetsdagen ska ta slut. Det är lycka! Men resan hit har inte varit lätt.

Nu känner jag mig stark och "taggad" inför framtiden och jag ska bara ta uppdrag jag brinner för.
De kunder som anlitar mig ska få det bästa av Maria :o).

Jag vill också passa på att tacka alla fina själar som har stöttat och skickat fina kommentarer via e-post, sms, facebook, och bloggen. Det värmer. Jag hoppas ni förstår hur mycket det betyder.
Och tack alla 219 som gillar "Fotograf Maria Wingfors"

Min höst kommer vara fylld med fotouppdrag, kurser i "Kreativt Foto" och planering inför kommande fotoutställning. Jag har har också funderingar hur jag som fotograf kan ge tillbaka, men mer om det framöver.

Här kommer en några bilder från sommarens uppdrag.


Kommentarer
Postat av: Nina

så härligt att du kommit dit!! Du är så begåvad och det är så härligt att du kan hålla på med det du älskar och brinner för! Visst är det så att tuffa perioder ger mer insikt och styrka än man kanske tror att de ska göra när man är mitt i dem... för att citera Håkan "man måste dö några gånger innan man kan leva"... eller "Blitt sparkad runt några gånger, Som en del måste bli För att fatta vad som betyder nåt Och vem som går att lita på"... tror det är därför tycker så mycket om just den låten, Du är snart där... för att texten är så rakt på! Hejja dig! Du är grym är du! stor kram

2011-08-28 @ 14:39:12
URL: http://minininis.blogspot.com/
Postat av: Fia

Åh, det låter precis som att du verkligen har hittat rätt...det syns på alla bilder du tar, att det är det här du ska hålla på med...

Fantastiska kort av en fantastisk människa!

Kram på dig!

2011-08-28 @ 15:13:20
Postat av: Maria

Tack söta Nina! Dina kommentarer värmer lika mycket varenda gång!

Nu kan jag tänka, att året som gått vill jag inte vara utan, för utan det som hänt skulle jag nog aldrig varit där jag är idag! En klyscha som stämmer så bra :o) Kram!

2011-08-28 @ 15:13:29
URL: http://mariawingfors.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack Fia! Ja, nu har jag hittat rätt! Nu ska jag bara hitta en balans, vilket är svårt när det är så kul.



Kram på dig fina, söta Fia!

2011-08-28 @ 15:18:40
URL: http://mariawingfors.blogg.se/
Postat av: Sarah

Härligt Maria!!!!

Du är verkligen en proffsig fotograf som helhjärtat tar så vackra bilder :)

Jag tycker man kan känna i dina bilder att du lägger ner din själ i att verkligen fånga ögonblick!

Kram på dig

2011-08-28 @ 22:05:03
URL: http://sarahpersson.blogspot.com
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

Sug åt dig så mycket som det bara går av alla komplimanger, Maria! Du förtjänar varenda en av dom, du gör fantastiska jobb. :) Underbart att du känner att du hittat "hem" och att du njuter av varje arbetsdag!



Kramar!

2011-08-29 @ 15:38:05
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Maria

Sarah: Tack! Ska ta varje dag som den kommer och njuta av den tiden jag får vara ute och fota! Kram!

Emma: Tack, ska suga åt mig allt ;o) Hoppas det går bra för dig Emma! Du är grym! Kram

2011-08-29 @ 16:16:13
Postat av: Maria

Sarah: Tack! Ska ta varje dag som den kommer och njuta av den tiden jag får vara ute och fota! Kram!

Emma: Tack, ska suga åt mig allt ;o) Hoppas det går bra för dig Emma! Du är grym! Kram

2011-08-29 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0