Årets första bröllop



I morgon kör jag årets första bröllop. Det kommer vara kallt men vansinnigt vackert! Det är första gången jag fotograferar ett vinterbröllop och det ska bli otroligt kul. Att komma hem efter en fotografering, sätta sig vid datorn och plocka ut de bästa bilderna för redigering, är minst lika kul som att fotografera. Jag gillar mixen att vara ute och träffa massa roligt folk och sedan smyga ner på mitt mysiga kontor, ensam och fokuserad. Hade jag inte haft mötet med de jag fotograferar skulle inte arbetet i källaren vara lika kul. Och tvärtom.

Nu ska jag förbereda inför morgondagen och jag måste erkänna att jag är lite nervös. Men jäklar va kul det kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0