Post operation

Ännu en helg till ända. En helg som handlat om att ta det lugnt, umgås med familjen och vila ut efter operationen. På sistone har helgerna flutit ihop med vardagen, söndagsångest existerar inte. Det är skönt. Väldigt skönt. Men samtidigt saknar jag naturligtvis fotograferingen. Så medan jag vilar upp mig har jag därför en utlottning på min facebooksida där en deltagare vinner en fotosession. Den får det naturligtvis att klia i fotofingrarna. Just nu är utlottningen uppe i hundra deltagare och jag är otroligt tacksam för alla fina kommentarer som ni ger mig. Det värmer ett 33 1/2 årigt gammalt hjärta.
Och visst är det lustigt... Nu när jag tvingats till ett uppehåll från fotandet, poppar ideér upp som aldrig förr. Jag vaknar mitt i natten (eller så somnar jag inte alls?) av kreativa infall. Det finns så mycket jag skulle vilja göra. Tänk om huvudet var lika produktivt i normala fall ;0)

Kommentarer
Postat av: Nina

Fina Maria, det är nog nyttigt med en påtvingad vila... för både kroppen och själen! Även om det inte blir som man tänkt sig så blir det ju ofta bra ändå! och dina kreativa idéer går ju att skriva ner, spara till tillfällen då de behövs! Hoppas du mår bra iallafall, att du läker som du ska och snart är igång igen! Stor kram!

2012-03-19 @ 10:03:31
URL: http://minininis.blogspot.se/
Postat av: Maria Wingfors

"Låt hjärnan vara ifred lite då och då", är mitt nya motto :o)

Kram Nina!

2012-03-19 @ 10:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0