Obs, känsliga läsare undanbedes!

Nu har det gått drygt en vecka sedan jag opererade mitt öra. Och så här fin är jag i min nya accessoar :)
Igår var jag på återbesök och tog bort stygnen, i och utanpå örat. Jag vet inte varför, men jag avskyr läkare som tittar i mina öron - Kanske beror det på att jag var ett typiskt öronbarn - Nu skulle hon dessutom in i örat och dra ut alla skumgummibitar, och till sist dra bort stygn och en tejpremsa som låg mot min nya trumhinna. Jag låg på britsen och grät som ett litet barn. När jag kom hem kastade jag mig i sängen och sov i timmar.
Läkaren sjukskrev mig en månad och jag börjar redan bli smått rastlös. Men jag ska försöka fylla mina dagar med musik, bloggande, dagbokskrivande och självklart lite facebookhäng. Jag har också mina fina vänner på andra sidan gatan som är hemma vissa dagar i veckan. Tack för att ni finns!
Sist men inte minst, vill jag tacka min fina vän som skickar spellistor som jag kan lyssna på nu när jag är hemma! Han är grym på musik!
Rullar just nu: Magnolia Electric Co. - Dark Dont Hide It

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0