USB-minne i kreditkortsformat



Idag fick jag hem det usb-minne jag beställt från Minneskortet. Tanken är att detta skall ingå i mina bröllopspaket, istället för cd-skivor. Minneskortet är snabbt och har hög kvalitet. Det kreditformade minneskortet är snyggt jämfört med ett vanligt USB. Jag kan designa själv, eller beställa någon av deras design.

Tyvärr placerade jag texten fel, vilket jag inte såg när jag förhandsgranskade. Som ni ser på bilden ligger texten där man öppnar usb-minneskortet.  Men nu vet jag det till nästa gång. Nackdelen med kortet är att det är dyrt jämfört med cd-skivor. Det blir billigare om du väljer någon av Minneskortets mallar. Men betydligt roligare att ha ett eget personligt kort.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, vilken smart grej - kul med personligt!

2009-12-04 @ 20:40:59
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Maria

Jag blev så glad när jag hittade den här sidan. De är väldigt trevliga och måna om sina kunder.

2009-12-05 @ 09:00:51
URL: http://mariawingfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0