Om Maria

 

Namn: Maria Wingfors
Född: 29 juli 1978
Bor: Kungälv
Familj: Sambon Anders och två 2 pojkar: Elias född augusti 2005 och Elliott född april 2009
Intressen: Foto, musik, böcker, min familj & vänner

 

Nu förverkligar jag en dröm: drömmen om att jobba som fotograf. Hösten 2009 startade jag eget företag. Det är otroligt roligt och spännande, särskilt som jag för ett par år sedan knappt vågade tänka tanken. Men nu är det verklighet. Därför vill jag passa på att tacka för alla fina ord jag fått på vägen. De har fått mig att tro på mig själv, och att tro på det omöjliga som något möjligt. Tack alla!

Här på bloggen kan du följa mina fotouppdrag, min familj och vänner och – sist men inte minst – glädjen i att fotografera.

Kika gärna in på min hemsida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0