Färdig!

Nu har jag äntligen kommit i fas. Har jobbat hårt de senaste dagarna och jag känner mig så nöjd. Målet har varit att bli klar med allt redigeringsjobb innan 12 juni, då jag ska fotografera bröllop på Klädesholmen. Det är bara tisdag och jag är nästan färdig. På måndag börjar jag mitt arbete på Särskolan som jag har varit ledig ifrån sen januari 2009. Det ska bli kul att få träffa mina underbara arbetskamrater. Dom har jag saknat jättemycket under den tiden jag varit hemma. Att kombinera dessa två jobb blir nog jättebra! Lagom av båda, men kanske lite mer av det andra ;o)

Imorgon kör jag igen, då blir det fotografering vid Bohus fästning.
Ha en underbar kväll!

(Imorgon kommer bilder från lördagens bröllopsfotografering.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0