Glad Måndag!

Idag är det den bästa dagen på veckan. Måndag. Det betyder att jag sitter i min mysiga källare och jobbar. Idag är jag effektiv. Har hunnit med att skriva fakturor, bokfört, svarat på mail, skickat iväg beställningar och redigerat några bilder på Teo. Och klockan är bara tolv! Glömde förresten skriva blogga. "Multi-Tasking Woman!" ;o)
Men det är absolut inte varje dag jag är så effektiv. Men jag blir bättre och bättre. Och jag är glad de dagar jag har ett flow, flowet jag alltid försöker att hitta. Men inte alltid gör. Det finns så mycket annat skoj här hemma att göra. Som att städa och göra långa Spotify-listor.
Nu gör jag dock en liten paus, och letar skön musik som tar mig tillbaka till 90-talet. Ha en skön måndag, alla där ute!


Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter helt underbart min vän! Är så glad för din skull :)

Men din lista tar inte mig tillbaka till 90-talet fast att vi är lika gamla och vart vänner sen 85.... Haha!

Fika snart? Miss u! Kram

2011-12-05 @ 15:50:35
Postat av: Maria

Ja, samma musiksmak har vi aldrig haft Lena ;o) Men jag hade gärna velat höra din 90-tals lista. Är trippelbokad i morgon, men vi får boka in en annan dag, snart! Kram min underbara!

2011-12-06 @ 08:27:27
URL: http://mariawingfors.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0