Linda & Andreas 17 september 2011

I lördags var det dags för bröllop igen. Denna gång med det vackra brudparet, Linda och Andreas.

Vi möttes i Lysekil för att åka ut till Stångehuvud, där jag fotograferade brudpar, tärnor och bestmen. Det var så roligt; jag njöt av varenda sekund. Efter porträttsessionen tog vi oss ner till hamnen för en båttur till Gullmarsstrand, där gästerna väntade. Vädret var med oss. Vigseln hölls utomhus vid havet. Otroligt vackert!
När fotograferingen var avklarad var jag full av energi och så tacksam över mitt jobb. Och över att få träffa alla dessa underbara människor.

Linda och Andreas - tack för en fantastisk dag!


Kommentarer
Postat av: Pia Vevle

Underbara bilder! Du fångar de magiska ögonblicken och skildrar de små tingen som gör de stora upplevelserna! Duktiga du!

2011-09-19 @ 23:49:35
URL: http://www.pjoppen.se
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

Fantastiskt som alltid! :)

2011-09-20 @ 11:18:55
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Maria Wingfors

Tack för värmande ord!

2011-09-21 @ 11:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0