En kort paus

I tisdags opererades jag. Har haft en skada på ena trumhinnan som de har sytt ihop. Nu sitter jag här, med ett stort bandage runt huvudet och tycker lite synd om mig själv. Jag kommer inte kunna ta några uppdrag i mars, men boka gärna in mig i april och framåt. Jag längtar redan efter att fotografera och vet inte hur jag kommer klara av att hålla mig borta från kameran.

Anders har varit iväg över natten och min underbara mamma har hjälp till med barnen. Vad skulle jag gjort utan henne! Vill ge så mycket tillbaka, men hur jag än gör ligger hon alltid på plus. Men det kanske mammor ska göra.

Igår hade jag ett långt samtal med min äldsta vän. Alltid lika klok och alltid lika underbar att prata med. Jag kommer tänka extra mycket på dig nästa vecka, och jag hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är man trevlig och bjuder på sig själv, får man dubbelt igen.

2012-03-09 @ 11:15:41
Postat av: Maria Wingfors

Så är det nog! :0)

2012-03-19 @ 10:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0