Tina & Tärnorna



Bilder från Jennie & Anders bröllop kommer snart.

Kommentarer
Postat av: sarah

Om jag någon gång blir gift =) så MÅSTE du vara på plats med kameran Maria!!!!!!!!!!! Du kanske skall börja fundera på att börja jobba bara som fotograf ;) Du lär ha fullt upp då vännen!!! När du har tid och lust och ork längre fram så får du gärna ta med dig lilla kameran när vi fikar hos mig nästa gång. Kram Sarah

2009-07-19 @ 20:45:54
URL: http://sarahpersson.blogspot.com
Postat av: Maria

Självklart ska jag vara på plats med kameran! Se till att fria nu! Vill ju gå på bröllop ;o) Vi hörs om fika, och bilder på lilla alva måste jag ju ta. Kram

2009-07-20 @ 09:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0