Jag är tillbaka!




Nu är jag tillbaka efter en veckas semester i Lysekil. Den var behövlig! Har jobbat intensivt i tre månader och trots att jag gör det jag älskar kan det bli för mycket. Jag har tyvärr fått tacka nej till en massa jobb då jag varit fullbokad hela sommaren, men från och med den 28 augusti kan ni boka in mig för porträttfotografering igen.

Idag har jag suttit och redigerat bilder, och jag njuter verkligen av att hitta och skapa de där underbara kärleksfulla bilderna. Här på Lisette och Daniel. Men inga bilder utan bra musik :o)


Kommentarer
Postat av: Emma

Välkommen tillbaka efter semestern! Tokfin bild, skulle passa som tackkort. :)

2010-08-03 @ 19:27:50
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack Emma, det var skönt med lite ledighet.

2010-08-05 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0