Aj aj aj, vad det bultar och det bankar ...

Vaknade i natt av tunga, bultande, smärtsamma slag mot örat. Igen! Tredje öroninflammationen i år. Vad är oddsen? Läkarna skakar på sina huvuden och säger: "32-åriga kvinnor ska inte ha öroninflammation.". Inte för att jag hör vad dom säger, åtminstone inte när dom står till höger om mig och talar. Konstigt att ideligen drabbas av en typisk barnåkomma, men så är det. Tur att det finns potenta värktabletter, för jobben försvinner inte. Känner mig okej just nu (Tack Astra Zeneca!), men inser att det är dags att sy ihop trumhinnan än gång för alla, så jag slipper detta elände. Tröstar mig med roligt redigeringsjobb, här på söta Leija, Vira och Stina.


Kommentarer
Postat av: [Junitjej]

Vad trist att du har fått öroninflammation! Hoppas du snart blir bra igen! Kanonfina bilder!!



Har du aldrig funderat på att lämna blogg.se och istället ha ett eget webhotell och använda wordpress?

2010-08-07 @ 19:25:31
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0