Fotokurs och telesnor



Idag fick den här artikeln i Kungälvs posten mig på gott humör. Gårdagen var ingen bra dag. Massa jobbiga samtal till telenor, som är ett av de värsta företagen jag kommit i kontakt med. När man hamnar i konflikt med stora företag utan moral, har man inte så mycket att säga till om som enskild person, men har man en fästman som är en jävel på att skriva ser det lite annorlunda ut. Det lönar sig att stå på sig. Läs här och här. Tyvärr har de inte bättrat sig sen dess. Om det är någon annan som har råkat ut för detta företag får du gärna höra av dig till mig via mail. Ha en underbar dag!

Fler länkar till folk som inte varit nöjda med företaget: Varning Telenor suger

Sen måste jag säga att det finns de på kundtjänst som gör ett bra jobb och får ta all skit efter de fula säljarna. T.o.m de på kundtjänst säger att de kör ett riktigt fulspel där ute på golvet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0