Min senaste fotobok 30x30



Jag är så glad att jag hittat en fotobok som jag är nöjd med. Har testat många leverantörer, men min bok från Cwe fotobok är helt klart den bästa. Du kan välja att beställa fotoboken på äkta fotopapper. Vilket jag har gjort.
Efter att ha beställt min första bok fick jag ett glädjande mail från företaget.

Här är ett utdrag från mailet.

"I samband med vår kvalitetssäkring på fotolaboratoriet så har vi
konstaterat att du har utformat en alldeles enastående CEWE FOTOBOK!
Din fotobok är så unik, att vi gärna skulle vilja visa upp den som
tryckt exemplar i utvalda butiker och på vår hemsida."



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fantastiskt duktig! Gud vad kul :)

2010-03-01 @ 17:13:08
Postat av: Maria

Tack! :o)

2010-03-03 @ 10:12:20
Postat av: sofia mattsson

Gud så kul...blir alldeles tårögd! Du e verkligen så duktig och det är ju alltid kul att få så grymt bra beröm! Stor kram

2010-03-08 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0