Lite uppdatering

Nu är äntligen våren här! Det betyder massa underbara fotouppdrag. Jag är så glad för alla mail och fina ord. Tyvärr har jag inte hunnit, eller rättare sagt inte orkat svara på mail de senaste dagarna. Har åkt på feber igen :o( Antagligen har jag inte vilat tillräckligt efter den hemska öroninflammationen jag fick förra veckan. Men imorgon eller ikväll ska jag sätta mig med mailen.

Jag tycker det är väldigt tråkigt att säga nej till fotouppdrag, speciellt bröllop eftersom man inte kan styra den dagen. Därför meddelar jag här på bloggen att hela maj månad är jag uppbokad med bröllop och portättfotograferingar. Tydligen är det väldigt många som väljer att gifta sig i Maj :o) April månad är också ganska fullbokad, men det finns fortfarande en chans att få till porträttfotografering.

Vill också passa på att tacka Niclas, som har hjälp mig med taggar på hemsidan.

Nu ska jag krypa ner i soffan med Elias och titta på Wall-E. Ha en härlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla tokfina foton! Förstår att du blir fullbokad, hihi. :)

2010-03-27 @ 19:22:09
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: sarahs bildbloggeria

Hoppas du känner dig bättre ;-) Vad kul att du är så fullbokad Maria! Förstår om du inte har tid att boka nåt med mig nu då, men längre fram så bokar jag gärna! Ha det så bra kram

2010-03-27 @ 22:24:10
URL: http://www.sarahpersson.blogspot.com/
Postat av: Maria

Emma: Tack! Ska bli skönt när jag får "Gå" till jobbet på riktigt. Elliott har ju inte börjat på dagis än, så han finns alltid närvarande.



Sarah: You´ve got mail :o)

2010-03-28 @ 16:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0