Grillkväll hos kompisar



Dags att uppdatera bloggen lite. Maj har varit en rolig men intensiv månad. Jag är jätteglad att jag fått så många bokningar, tyvärr har jag varit tvungen att tacka nej till jobb eftersom jag bara tar ett uppdrag per helg. Elliott är fortfarande hemma med mig och ska inte börja på förskola förrän i augusti. Utan min underbara mammas hjälp hade jag aldrig kunnat jobba så mycket som jag gjort. Har tyvärr inte hunnit med så mycket socialt liv, men förra helgen var vi i alla fall hos våra härliga vänner och grilla. Elias är överlycklig varje gång vi ska åka och hälsa på Java & Damien.

Kommer att lägga upp bilder från helgens bröllopsfotografering senare idag. Fotograferade ett jättegulligt par vid deras hem i Eriksberg .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0