Onsdag

En av mina favoritdagar, då jag sitter och myser i källare. I somras trodde jag att det skulle bli en lugn vinter, men så fel jag hade . Och va glad jag är för det! Många har förstått att man faktiskt kan bli fotograferad på vintern. Plus att det kommit in en hel del efterbeställningar från sommarens bröllop.
Jag har förlängt mitt erbjudande som gäller i december och januari.
Jag vill också passa på att tacka fina Matilda, som var med mig i söndags och praktiserade. Så gullig tjej, som jag gärna tar med mig igen. Hon fick vara med om en rolig, varm, lite lätt kaotisk fotografering med underbara barn.

Idag bjuds det på några bilder på underbart söta Edvard, som inte kom undan i söndags :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0