Sjukstugan är över...

Nu är alla på benen igen och det känns skönt att sjukstugan ifann sig innan jul och nyår. Idag är jag och Elias hemma och vilar ut efter Elias feber. Min muskelinflammation i ryggen är som bortblåst och jag kan utan några problem sitta vid datorn. Tjohoo! Men jag har lovat läkaren att pausa var tjugonde minut och göra övningar som ska förebygga smärta i rygg och skuldra. Får nog sätta äggklockan med tanke på hur fokuserad jag är när jag jobbar. Tre dagar kvar till julafton och julstressen är ett begrepp som knappt existrerar. Skönt att kunna prioritera bort onödig stress. Det är väl ändå meningen att julhelgen ska vara en återhämtningshelg. Knäcken får vänta till nästa år :o) Återkommer snart med topp tio! Här kan ni få en annan topp tio istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0