C före A



Mycket jag borde gjort idag. Men istället valde jag C före A. Att jag inte ens kunde välja B? Det som stårhögst upp på min A-lista är: Deklarationen! Men den tar jag imorgon. Idag har jag mest suttit och redigerat bilder på söta Lova. Egentligen är jag klar med bilderna, men kunde inte hålla mig och redigerade några extra. Annars är systemet att dela upp min "Att Göra Lista" i A, B och C väldigt bra. I alla fall de dagar då jag är så diciplinerad och gör alla A-uppgifter först! Inte som idag då.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är så glad att du valde c före à! :))

Så fina bilder min fantastiskt begåvade vän! <3

2012-04-30 @ 21:41:23
Postat av: Tina

Härliga bilder =) På din förra blogg också!

2012-05-10 @ 18:18:01
URL: http://ethiriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0